3. okt. 2012

Dåpskake -med store roser

Dåpskake
 Dåpskake med store roser

Fortryllende vakker dåpskake med roser, perler, baby, gammelrosa farge, byggeklosser, spiselig bilde, sommerfugler og hjerter er noen av stikkordene. Kake til barnedåp er så gøy å lage! Hun som skal ha kaken var så søt da jeg snakket med henne i telefonen. Jeg skal gjøre mitt for å få til en ordentlig fin og søt kake til henne, og det gleder jeg meg til. Denne helgen blir med andre ord litt travel for meg igjen. Elsker å ha mye å gjøre.

Gledelig nyhet, forresten :) Jeg har vært på annengangs jobbintervju i dag og fått beskjed om at jeg i morgen skal få et tilbud fra de. Det er kjempegøy, for det er virkelig en drømmestilling i et superspennende firma som jeg er overbevist om at jeg kommer til å trives utrolig godt i. Jeg har allerede fått treffe flere av de som arbeider der og det er mennesker jeg virkelig liker og gleder meg til å lære av og arbeide sammen med. HURRA!!! Jeg feiret ved å kjøpe meg ny langrennsdress. I morgen skal jeg gjøre noe godt for noen andre også for å spre litt av gleden min. Gjør noe overraskende og godt for noen du ikke kjenner i morgen du også?

Be the change that you want to see in the world!

3 kommentarer:

  1. Hei! Jeg bare lurer på hvilke farger du bruker når du skal lage gammelrosa? Og bruker du marsipan eller fondant? Mvh Line :)

    SvarSlett
  2. Jeg bruker nesten bestandig marsipan :)Det smaker best og er greiest å jobbe med synes jeg. Jeg har aldri laget gammelrosa før, men jeg har fått et tips fra Tonerose (www.tonerosedesign.com) om å blande rødt, lilla og blått i hvit marsipan, så får vi se hvor vi ender til slutt :)

    SvarSlett

Søk i denne bloggen